Sastav je to kojeg je od početka djelovanja pratila osobita pažnja onoga dijela rock poklonika koji su odmah bili očarani njihovim jedinstvenim scensko-glazbenim kvalitetama. Krug štovatelja stalno se širio, a ubrzo je javnost postajala svjesna da oni nisu samo bizarni, bučni čudaci nego prvorazredna rock atrakcija i zaista unikatna umjetnička pojava. Nakon početne fascinacije onime u čemu je ovaj sastav doista neponovljiv (fantastičan image i sceničnost) postajale su vidljivije i ostale kvalitete sastava –izuzetni tekstovi, uvijek perfektan izvođački nivo te dramaturška i stilska dorađenost koncerata i javnih istupa općenito. Glazbena specifičnost, iz osnova indie frenetičnosti, razvijena je do izuzetne rafiniranosti, uvijek praćene specifičnim humorom i osjećajem za bizarno. Oni nikada nisu parodirali, komentirali ili negirali, bilo svoj glazbeni, socijalni ili politički okoliš, kao što mu nisu ni povlađivali.
Da, upravo Damir Martinović (Mrle) i Zoran Prodanović (Prlja) čitavu su priču započeli, zajedno s odabranom ekipom riječkih glazbenika, još u veljači 1986. g. kada osnivaju grupu “Let 2” no u kratkom vremenu mijenjaju naziv u “Let 3”.
Iza njih je pregršt snimljenog “evergreen” materijala : “Two Dogs Fucking” (1989.), “El Desperado” (1991.), “Peace” (1994.), “Živi kurac” (live 1996.), “Nečuveno” (1997.), „Jedina“ (2000.),”Bombardiranje Srbije i Čačka” (2005.), “Živa pička” (live 2008.), “Kurcem do vjere/ Thank You Lord” (2013.), Let 2 “Punjeta” (2013.) i “Angela Merkel sere” (2016.) na kojima su slušateljima priuštili od rocka, etna, narodnjaka, trasha, ex-YU sweetpopa osamdesetih, elektronike, drum’n’ bassa, nu metal prangijanja, proze i poezije, čistih i nečistih provokacija, isticanja i ismijavanja hrvatske političke stvarnosti pa sve do tišine iliti apsolutno ničega (“Nečuveno”).
Ono čime publiku potpuno, ponovo i opet ispočetka osvajaju su njihovi specifični, ekstremno atraktivni i energični scenski nastupi, sa uvijek snažno istaknutim image-om te izuzetnom scenskom prezentnošću. Kroz nebrojenu količinu live nastupa, turneja i gostovanja izbrusili su zanat scenskog nastupa do savršenstva u kojem publika zapravo nikad nije 100% sigurna što ih čeka.
Kao zaista unikatna umjetnička pojava LET3 sudjeluje i u kazališnom radu. 1996. sudjeluje na predstavi “Fedra” Ivice Buljana. Angažman domaćih rockera u kazalištu nije ništa novo, ali do “Fedre” niti jedan sastav nije bio toliko eksponiran u izvedbi jedne predstave u kojoj je bio praktično centralna pojava. 2010. godine grupa se drugi put vraća na kazališne daske u kontroverznoj satirskoj igri Kiklop, ponovo u režiji Ivice Buljana. Predstava je uzburkala hrvatsku javnost popraćena velikim odobravanjem jednog dijela publike, ali i velikim negodovanjem drugog, tako služeći kao već dobro poznati lakmus papir hrvatskom društvu. No to je ionako “letovska” uloga već duži niz godina. Kiklop je osvojio Grand Prix za najbolju predstavu na Festivalu malih scena u Rijeci 2011.